Și Inspectoratul Județean de Poliție Constanța anunță schimbări în ceea ce privește programul cu publicul în următoarea perioadă din cauza pandemiei de Coronavirus. Astfel că programul „Relații cu publicul” se suspendă temporar atât în județ cât și în municipiu, dar și la sediile orășenești. Astfel „Pentru a depune o cerere, reclamație sau sesizare, din cele reglementate de OG 27/2002 (referitoare la activitatea de soluționare a petițiilor), vă rugăm să folosiți serviciul poștal, la adresa bulevardul Mamaia, nr. 106, sau poșta electronică, utilizând adresa: cabinet@ct.politiaromana.ro”.
Și serviciul „Arme, explozivi și substanță periculoase” suferă modificări deoarece și aici programul de audiență se suspendă.
„Cererile și documentele aferente
pot fi transmise prin serviciul poștal sau pe adresa de e-mail cabinet@ct.politiaromana.ro. Prin
excepție, se vor primi doar cereri pentru cazuri urgente (ex: cererile de
prelungire a valabilității permiselor ce urmează să expire până la sfârșitul
acestei luni). Telefon de contact: 0241.611.364 int. 20255. Operatorii
economici care efectuează operațiuni cu precursori de explozivi vor transmite
documente sau registre prin serviciul poștal”.
De asemenea și serviciul rutier reduce perioada de suspendare a permisului:
marți de la ora 16.00, miercuri și joi de la ora 15.00, iar programul ghișeului
restituiri permise de conducere, certificate de înmatriculare precum și alte
documente va avea program luni, miercuri, joi vineri, între orele 09.00 și
17.00; marți între orele 09.00 și 18.00. Program ghișeu de înregistrare
accidente cu pagube materiale: zilnic între orele 08.00-20.00.
Singurul care nu își schimbă programul este programul de cazier judiciar, acolo unde programul de lucru cu publicul rămâne neschimbat, conform orarului afișat pe site-ul instituției.