Home Actualitate Postările pe Facebook, criteriu de recrutare a viitorilor angajați

Postările pe Facebook, criteriu de recrutare a viitorilor angajați

by Antonia Mocanu
0 comment

Șase din zece angajatori iau în considerare postările de pe Facebook a candidaților la posturile vacante pe care le au. În procesul de evaluare a unui candidat pentru un job în cadrul unei companii, profilurile de social media sunt importante.

Dacă ai un cont de Facebook sau Instagram trebui să fii atent ceea ce postezi pentru că nu se știe dacă nu cumva una din postările tale să fie chiar motivul pentru care nu vei fi angajat unde vrei.

Conform unui sondaj realizat de un site de angajare, specialiștii în recrutare au menționat faptul că verifică candidatul cu angajatorii anteriori. Peste jumătate dintre angajatori mai testează și abilitatea unui candidat de a interacționa cu echipa din care va face parte, pentru pozițiile low level, dar și high level.

Prima impresia este de asemenea un criteriu de bază al unui angajator, pricipalele trăsături pe care aceștia le caută la un candidat sunt încrederea în sine, abilitatea de a rămâne calm sub presiune, capacitatea de convingere, atitudinea relaxată și curajul candidatului. Șarmul și carisma unui viitor angajat sunt, de asemenea, criterii de selecție.

De altfel, o întrebare uzuală pusă la interviurile de angajare ar mai fi „Unde te vezi peste cinci ani”, la care, de cele mai multe ori, candidatul nu știe să răspundă, pierzând astfel credibilitate în fața angajatorului.

Sursa foto: anticorruptiondigest.com

related posts

Leave a Comment