Home Actualitate Pași pentru digitalizare

Pași pentru digitalizare

by Antonia Mocanu
0 comment

Primăria Constanța face pași importanți în direcția digitalizării serviciilor instituției, pentru a reda constănțenilor timpul pe care îl pierdeau stând la ghișee. De aceea, oferă constănțenilor o platformă online pentru depunerea cererilor necesare în interacțiunea cu administrația locală.

Din această săptămână, Primăria Constanța se conectează cu locuitorii municipiului prin platforma PMC Online pentru Cereri. Pentru început, au fost configurate o serie de tipuri de cereri, urmând ca în curând să fie configurate și disponibile și alte tipuri de cereri online.

Accesați https://cereri.primaria-constanta.ro/, creați-vă cont de utilizator sau utilizați contul deja creat pe sesizari online și puteți depune cereri online pe diverse domenii/categorii. Puteți atașa documente scanate.

După ce ați trimis cererea, veți primi un număr de ordine/așteptare de pe platformă pentru solicitarea dumneavoastră, care va fi analizată de un funcționar, iar după validarea acesteia veți primi numărul oficial de înregistrare al cererii în cadrul instituției.

Din acest moment, veți putea urmări oricând prin platforma de cereri online stadiul soluționării cererii dumneavoastră. Veți fi notificați printr-un email la înregistrarea și la rezolvarea acesteia și veți putea descărca răspunsul formulat de inspectorii din cadrul instituției.

Municipalitatea invită constănțenii să utilizeze cu încredere serviciile electronice puse la dispoziția de Primăria Municipiului Constanța și menționează faptul că viitorul este al instituțiilor care își simplifică activitatea proprie, simplificând astfel, cu ajutorul tehnologiei, viața celor care au nevoie de serviciile oferite.

related posts

Leave a Comment