Home Actualitate RAJA recomandă folosirea soluțiilor de comunicare la distanță ca mijloc de protecție împotriva Covid-19

RAJA recomandă folosirea soluțiilor de comunicare la distanță ca mijloc de protecție împotriva Covid-19

by Romanov Alex
0 comment

Compania de apă îi îndeamnă pe constănțeni să opteze cu preponderență pentru mijloacele de comunicare electronice, telefonice și poștale. Contribuabilii au astfel posibilitatea să evite deplasările la sediile companiei de apă.

Din cauza creșterii îngrijorătoare a ratei de infectare și evoluția constantă a valorii incidenței cazurilor confirmate cu COVID-19, reprezentanții companiei de apă lansează un apel către constănțeni, în sensul  limitării activității directe de relații cu publicul, la nivelul întregii arii de operare a companiei, pentru o perioadă nedeterminată. Astfel, toți abonații sunt sfătuiți ca în continuare să opteze cu preponderență pentru mijloacele de comunicare electronice, telefonice și poștale puse la dispoziție pe site-ul societății. Prin urmare, pentru informații, cereri și sesizări, constănțenii pot contacta telefonic, pe adresele de e-mail, prin intermediul formularului de sesizări, sugestii sau reclamații online, pe adresa de Facebook, sau prin poștă. Numărul de Call Center 0241.924, precum și Contul de client on-line sunt funcționale 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru diferite operațiuni și asistență specifică.

Casieriile și birourile de registratură vor avea program normal de lucru cu publicul, însă trebuie evitată aglomerația și trebuie să se mențină, pe cât posibil, distanța față de persoanele aflate în jur. Pentru a evita contactul fizic, dar și utilizarea numerarului, clienții sunt încurajați să folosească cu precădere metodele de plată electronică a facturilor, prin intermediul contului de client, prin transfer bancar sau direct debit.

related posts

Leave a Comment