Home Administrație publică Noi posibilități de plată online

Noi posibilități de plată online

by Romanov Alex
0 comment

În această perioadă, în care este recomandat să evităm cât mai mult contactul cu alte persoane, dar și pentru că la început de an ghișeele instituțiilor publice sunt destul de aglomerate, Primăria Municipiului Constanța vine în sprijinul cetățenilor și le oferă noi servicii online.

Dacă începând de anul trecut constănțenii care doresc să-și preschimbe cartea de identitate se pot programa online, și taxa aferentă eliberării actului de identitate se poate achita, de acum, online.

Direcția Locală de Evidență Persoane Constanța pune la dispoziția constănțenilor posibilitatea achitării contravalorii acestei taxe online pe site-ul Primăriei Constanța, apăsând butonul “Plata taxe“.

De menționat este faptul că plata taxei se poate face în continuare și la ghișeele Serviciului Public de Impozite și Taxe și la Centrul de Informare Cetățeni.

Totodată, începând de pe 5 ianuarie, termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actelor de identitate este de până la 30 de zile, conform art. 15 alin. 5 din Ordonanța de Urgență nr. 97/2005 privind evidența, domiciliul, reședința și actele de identitate ale cetățenilor români, cu modificările și completările ulterioare.

De amintit este și faptul că Legea 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 art.4 alin.(5) precizează clar că documentele eliberate de autoritățile publice care expiră în perioada stării de alertă își păstrează valabilitatea 90 zile de la încetarea stării de urgență/alertă.

related posts

Leave a Comment