Home Actualitate 38 unități de învățământ constănțene își schimbă scenariul

38 unități de învățământ constănțene își schimbă scenariul

by Antonia Mocanu
0 comment

Prefectul județului Silviu Iulian Coșa a convocat Comitetul Județean pentru Situații de Urgență, în sistem electronic pentru votarea hotărârii numărul 43 a CJSU ce prevede modificarea scenariilor de funcționare pentru 38 de unități de învățământ constănțene. Astfel două unități școlare trec din scenariul 1, în scenariul 3 la Pecineaga și Cogealac. De asemenea 10 școli constănțene își schimbă scenariul din 2 în 3 la Școala Gimnazială „Gala Galaction” Mangalia, Școala Gimnazială Spectrum Constanța, Școala Gimnazială nr. 10 „Mihail Koiciu” Constanța, Liceul Tehnologic „Tomis” Constanța, Liceul Tehnologic „Ion Podaru” Ovidiu, Liceul Teoretic „Traian” Constanța, Liceul Teoretic „Lucian Blaga” Constanța, Grădinița cu Program Prelungit „Mugurel” Constanța, Liceul Tehnologic „Pontica” Constanța și Liceul Teoretic „George Călinescu” Constanța.

De asemenea, Școala Gimnazială „Viceamiral Ioan Murgescu” Valu lui Traian trece din scenariul 1, în scenariul 2, ca urmare a ratei incidenței cumulate între 1/1.000 locuitori și 3/1.000 locuitori. Totodată, din scenariul 3, în scenariul 2, trec 8 unități de învățământ din județ, ca urmare a finalizării perioadei în care a fost aprobat prin CJSU scenariul 3.

Un număr total de 15 unități de învățământ trec din scenariul 2, în scenariul 1, după ce rata incidenței a scăzut sub 1/1.000 de locuitori sau în urma asigurării condițiilor de învățare „față în față” din Corbu, Cernavodă, Movila Verde, Costinești, Schitu, Arsa și Cotu Văii.

Nu în ultimul rând, două grădinițe aflate în subordinea Unității Militare 02022 Constanța au solicitat trecerea în scenariul 2 de funcționare, ca urmare a ratei incidenței cumulate peste 1.5/1.000 de locuitori în municipiile Constanța și Mangalia. Este vorba despre Grădinița cu Program Prelungit „Căluțul de Mare” Constanța, respectiv Grădinița cu Program Prelungit „Pescăruș” Mangalia.

related posts

Leave a Comment