Home Actualitate Dualitatea mediului online

Dualitatea mediului online

by Antonia Mocanu
0 comment

O statistică recent apărută spune faptul că mai mult de jumătate din români achiziționează produse din mediul virtual. Fie că este vorba de faptul că fac cumpărături online sau doar caută ceva pe site-urile de specialitate, românii se află în strânsă legătură cu tot ceea ce înseamnă online-ul. Întrebarea care se află însă pe buzele multora dintre ei este: acest mediu virtual este unul sigur?

Într-o lume în care tehnologia se află în plin proces de dezvoltare, românii apelează tot mai des la cumpărăturile online, la căutare de obiecte pe site-uri de specialitate și nu numai. Ceea ce le este lor neclar este de fapt ideea conform căreia mediul online este sau nu unul sigur.

În anul 2019, aproape jumătate din cetățenii Uniunii Europene, spun faptul că și-au limitat activitățile private pe internet, din cauza fricii legate de securitate, iar activitatea pe care aceștia o evită cel mai des a fost furnizarea de informații personale către rețelele de socializare.

Publicul țintă vizat în aceste zile sunt tinerii care cu un simplu click accesează diferite platforme nesigure, fără să conștientizeze riscurile la care se expun. O atenție sporită este ceea ce trebuie să pună în practică aceștia, conform specialiștilor.

Dacă este sau nu cel mai simplu sau cel mai sigur mediu este discutabil de la caz la caz, însă ori de câte ori fiecare dintre noi caută informații în mediul online trebuie să privim dintr-un unghi care ne avantajează și care nu ne pune în pericol identitatea.

Sursa foto: webdesignworthing.co.uk

related posts

Leave a Comment